In mijn NS wil ik de flex factuur opvragen maar die isa niet beschikbaar. Ik krijg deze per e-mail toegestuurd. Helaas is dat zonder pdf bijlage. Ik wil het declareren voor mijn werk maar dat gaat niet zonder factuur. Wat doe ik nu?
Facturen worden niet voa de mail gestuurd.
Je kunt via de NS website inloggen in MijnNS, daar vind je jouw factuur.
Dat lukt dus niet. Ik zoek factuur. Als ik mijn NS open dan krijg ik de melding ér zijn geen facturen’
Als facturen niet zichtbaar zijn in Mijn NS, dan is uw abonnement mogelijk niet goed gekoppeld aan uw account. U kunt dan het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit recht te laten zetten. Zij kunnen u ook helpen als er iets anders aan de hand is.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.