Skip to main content
Antwoord

NS Flex is beëindigd, u reist nu weer op saldo

  • December 16, 2023
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Ik heb een bericht ontvangen met de inhoud: (Uw NS Flex contract is nu beëindigd en NS Flex is verwijderd van uw OV-chipkaart met nummer **** **** **** 5640. U kunt deze OV-chipkaart weer gebruiken voor reizen op saldo). "Als ik probeer om een nieuw abonnement te nemen, wordt de kaart geweigerd. Ik kan de kaart niet toevoegen en als ik het kaartnummer invoer, wordt het niet herkend, lukte het me niet. Wat moet ik doen?"Is mijn ov-kaart geannuleerd?

Beste antwoord door Lorena NS

Hi Almoqrein en welkom bij de NS Community! 

Ik durf zo niet te zeggen wat er met jouw OV-chipkaart aan de hand is. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via de chat, X of Facebook. Dan kun je ook direct een printscreen meesturen van de foutmelding die je krijgt.

3 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 16, 2023

Hi Almoqrein en welkom bij de NS Community! 

Ik durf zo niet te zeggen wat er met jouw OV-chipkaart aan de hand is. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via de chat, X of Facebook. Dan kun je ook direct een printscreen meesturen van de foutmelding die je krijgt.


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • December 16, 2023

Wat is de einddatum van uw ov-chipkaart?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • December 16, 2023

Had je een betalingsachterstand die bij een incassobureau terecht is gekomen? Dan wordt flex verwijderd en kun je zolang er nier betaald is geen nieuw abonnement op de kaart zetten.