Hallo,
Ik probeer al meerdere dagen het NS flex abbonnement waar ik recht op heb na te zijn afgestudeerd op mijn OV kaart te zetten maar hij geeft elke keer een error.
Hallo,
Ik probeer al meerdere dagen het NS flex abbonnement waar ik recht op heb na te zijn afgestudeerd op mijn OV kaart te zetten maar hij geeft elke keer een error.
Er is momenteel een storing in het bestelproces. NS zou er inmiddels vanaf moeten weten (E102???)
Het is E100. Fijn dat NS ervan weet maar ze zijn meestal niet echt snel in hun problemen oplossen dus dit zal nog wel een maandje duren ben ik bang. Weet iemand of er een mogelijkheid gaat komen om de gemiste korting nog terug te vragen?
Het is E100. Fijn dat NS ervan weet maar ze zijn meestal niet echt snel in hun problemen oplossen dus dit zal nog wel een maandje duren ben ik bang. Weet iemand of er een mogelijkheid gaat komen om de gemiste korting nog terug te vragen?
Je hebt geen abonnement, dus in feite mis je geen korting. Heb je al telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact gehad met de NS klantenservice?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.