Skip to main content
Antwoord

NS Flex kan niet mogelijk op mijn ov kaart

  • August 31, 2022
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer al meerdere dagen het NS flex abbonnement waar ik recht op heb na te zijn afgestudeerd op mijn OV kaart te zetten maar hij geeft elke keer een error. 

Beste antwoord door Henkpeetersen

Er is momenteel een storing in het bestelproces. NS zou er inmiddels vanaf moeten weten (E102???)

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • Antwoord
  • August 31, 2022

Er is momenteel een storing in het bestelproces. NS zou er inmiddels vanaf moeten weten (E102???)


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • September 16, 2022

Het is E100. Fijn dat NS ervan weet maar ze zijn meestal niet echt snel in hun problemen oplossen dus dit zal nog wel een maandje duren ben ik bang. Weet iemand of er een mogelijkheid gaat komen om de gemiste korting nog terug te vragen? 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 16, 2022

Het is E100. Fijn dat NS ervan weet maar ze zijn meestal niet echt snel in hun problemen oplossen dus dit zal nog wel een maandje duren ben ik bang. Weet iemand of er een mogelijkheid gaat komen om de gemiste korting nog terug te vragen? 

Je hebt geen abonnement, dus in feite mis je geen korting. Heb je al telefonisch, via chat,  Twitter of Facebook contact gehad met de NS klantenservice?