beantwoord

NS flex + studentenreisproduct

  • 20 February 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb mij NS fles niet meteen af kunnen zeggen terwijl mijn studentenreisproduct al was ingegaan. Ik heb echter alsnog een factuur gekregen, en zag op het poortje ook staan dat ik op mijn rekening reisde. Daarom zou ik graag willen vragen of de factuur geannuleerd kan worden.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 20 February 2023, 10:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Een eenmaal verstuurde factuur kan niet meer geannuleerd worden. Deze zal dus van je rekening afgeschreven gaan worden.

Je zou rechtstreeks contact op kunnen nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of zij nog iets voor je kunnen betekenen. Geen idee of dat gaat lukken, aangezien er wel voor wordt gewaarschuwd dat het Studentenreisproduct en Flex niet samengaan.

Reputatie 7
Badge +3

Je had studentenreisproduct op een andere kaart kunnen zetten. Zowel NS als DUO waarschuwen dat SRP niet gecombineerd kunnen worden met flex of andere reizen op rekening abonnement. De kosten zijn voor jou. De factuur zul je moeten betalen. Haal per direct flex van jouw kaart om verdere kosten te voorkomen.

Reageer