Ik heb mij NS fles niet meteen af kunnen zeggen terwijl mijn studentenreisproduct al was ingegaan. Ik heb echter alsnog een factuur gekregen, en zag op het poortje ook staan dat ik op mijn rekening reisde. Daarom zou ik graag willen vragen of de factuur geannuleerd kan worden.
Antwoord
NS flex + studentenreisproduct
Beste antwoord door mrfreeze
Een eenmaal verstuurde factuur kan niet meer geannuleerd worden. Deze zal dus van je rekening afgeschreven gaan worden.
Je zou rechtstreeks contact op kunnen nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of zij nog iets voor je kunnen betekenen. Geen idee of dat gaat lukken, aangezien er wel voor wordt gewaarschuwd dat het Studentenreisproduct en Flex niet samengaan.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.