I want to buy a subscription but this message (Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer (UM-0007)) always appears. I have tried it in different servers (Mozilla, chrome, Opera, Internet Explorer) the last three days. Do you possibly know why? If I don’t find a solution, can I buy the subscription on the train station?
beantwoord
NS flex subscription error message
Beste antwoord door Robert B
If online (any browser) doesn’t work, it’s totally possible to get it at a service desk on a station.
You will need to have a personal ov-chipcard first. https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-kopen/persoonlijke-ov-chipkaart.htm
But it is included when ordering via NS. The UM-0007 is a bug, so NS should sort that out for you.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.