Skip to main content
Antwoord

NS flex voor een van de anderen onder mijn account

  • October 23, 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Ik heb ooit een mijn NS account aangemaakt voor mijn gezin. Hierin staan 4 NS kaarten. Ik wil voor een van de kaarten Flex aanvragen, dat lukt niet omdat de geboortedatum dan niet klopt en ik deze niet kan aanpassen.

Beste antwoord door JoCo

Via Chat kwam ik niet met medewerker in contact, tenminste, niet binnen een half uur. Gebeld, dat duurde minder lang. Het korte antwoord is: Je moet een eigen account aanmaken per kaart als je een abonnement wil aanschaffen. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • October 23, 2022

Het allerlaatste zal voor zich spreken.

Dat daarvoor is de laatste weken een van de meest genoemde problem-punten hier en er is maar 1 oplossing: bellen of anderszins met ´service´in contact treden.

Het worden onderhand zoveel dezelfde pijnpunten dat eigenlijk een terdege reactie van dat śervice´ of moderatoren wel wenselijk is.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • Antwoord
  • October 24, 2022

Via Chat kwam ik niet met medewerker in contact, tenminste, niet binnen een half uur. Gebeld, dat duurde minder lang. Het korte antwoord is: Je moet een eigen account aanmaken per kaart als je een abonnement wil aanschaffen.