beantwoord

NS Flex voor kind - Leeftijdskorting

  • 28 July 2023
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

als je zelf 65+ bent en ns flex voor je kind tijdelijk stopzet (bijvoorbeeld omzet maar naar flex basis) en je daarna op dezelfde kaart weer een abonnement neemt, dan krijgt ook je kind automatisch 65+ korting zodra er bijvoorbeeld WeekendVrij DalVrij af wordt gesloten

Dit werkt al zo sinds de introductie van Flex voor kinderen een aantal jaar geleden. Hoort dit zo te zijn? En zo niet, waarom is dit nog steeds niet gecorrigeerd?

En voor de duidelijkheid. De korting is niet van toepassing bij het afsluiten van een abonnement, alleen na een wijziging 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 28 July 2023, 17:11

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi RobertoL en welkom bij onze Community.

Dat klinkt zo behoorlijk vreemd ja. Als ik het dus goed begrijp, wordt een NS Flex abonnement waar een 65-plusser de contractant van is, bij een wijziging van NS Flex Basis naar Weekend Vrij of Dal Vrij als 65+ abonnement gemarkeerd? Zo ja, dan lijkt dat me zeker niet de bedoeling.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je gegevens? Dan ga ik dit onderzoeken en waar nodig onder de aandacht brengen bij onze IT-afdeling.

Reputatie 7
Badge +3

Kind heeft eigen persoonlijke ov-chipkaart maar jij hebt abonnement onder jouw account aangevraagd, omdat kind minderjarig is?

Badge +3

Dat lijkt alsof het een ‘bijabonnement’ is maar die zijn er niet meer, en al helemaal niet bij NS Flex.

Reageer