In Januari heb ik mijn NS flex voordeel stop gezet, in februari is dit ingegaan en heb ik er niet voor betaald en nu krijg ik weer een rekening van €5,60, heb al vanaf november niet met de nS gereisd, op deze manier is het wel een kostbaar voordeel
ns flex voordeel gestopt
Beste antwoord door mrfreeze
In Januari heb ik mijn NS flex voordeel stop gezet, in februari is dit ingegaan
Dat kan eigenlijk niet. Wijzigingen bij Flex gaan altijd direct in.
nu krijg ik weer een rekening van €5,60, heb al vanaf november niet met de nS gereisd, op deze manier is het wel een kostbaar voordeel
Je kunt in Mijn NS onder het kopje ‘Betalingsoverzicht’ de factuur downloaden. Daarop staat precies gespecificeerd waar deze kosten voor zijn. Dat zou veel duidelijk moeten maken.
Voor verdere vragen, zie hierboven het advies om contact op te nemen met de klanteNService.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.