In Januari heb ik mijn NS flex voordeel stop gezet, in februari is dit ingegaan en heb ik er niet voor betaald en nu krijg ik weer een rekening van €5,60, heb al vanaf november niet met de nS gereisd, op deze manier is het wel een kostbaar voordeel
Wij kunnen u hier als medereizigers niet helpen. Wij hebben geen toegang tot uw gegevens. U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155 en het daar uitleggen.
In Januari heb ik mijn NS flex voordeel stop gezet, in februari is dit ingegaan
Dat kan eigenlijk niet. Wijzigingen bij Flex gaan altijd direct in.
nu krijg ik weer een rekening van €5,60, heb al vanaf november niet met de nS gereisd, op deze manier is het wel een kostbaar voordeel
Je kunt in Mijn NS onder het kopje ‘Betalingsoverzicht’ de factuur downloaden. Daarop staat precies gespecificeerd waar deze kosten voor zijn. Dat zou veel duidelijk moeten maken.
Voor verdere vragen, zie hierboven het advies om contact op te nemen met de klanteNService.
Ik moet voor de komende maand weer betalen, wert nu al dat ik om medische reden her geen gebruik van kan maken.
Factuurnummer 43 001 48 477 97
40% korting buiten de spits 12-02-2024 t/m 11-03-2024 € 3,40
40% korting in het weekend 12-02-2024 t/m 11-03-2024 € 2,20
Vol tarief in de spits 12-02-2024 t/m 11-03-2024 € 0,00
Subtotaal € 5,60
Dan is het abonnement op de een of andere manier toch niet goed stopgezet. Je kunt dit het makkelijkst doen door het te wijzigen naar Flex Basis. Dan heb je geen abonnementskosten, krijg je dus ook geen korting, maar reis je nog wel op rekening.
Voor eventuele restitutie moet je echt bij de klanteNService zijn.
Wanneer je blijft betalen voor Dal voordeel dan heb je deze niet omgezet naar flex basis of niet goed opgezegd. Bij opzeggen en niet verwijderen van de kaart gaat het automatisch naar flex basis. Wijzigingen bij flex gaan direct in.
Je kunt in MijnNS zien welke abonnementen aan jouw kaart gekoppeld zijn en daar wijzigen naar basis als dal voordeel nog actief is.
NS geeft in de regel achteraf geen restitutie. Je had het abonnement gewoon kunnen gebruiken.
Het typische is dat ik vorige maand €0.00 mest betalen en er is daarna niets veranderd en nu staat er weer een rekening klaar, het was dus blijkbaar wel goed ingesteld.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.