Skip to main content
Antwoord

NS Flex Weekend Vrij - niet optijd de ov kaart gekregen om te kunnen reizen

  • September 18, 2023
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Hallo, 

Ik heb op 10 september een NS Flex Weekend Vrij abonnement gekocht. Ik heb hierbij ook een OV kaart besteld, het abonnement ging gisteren op 17 september in. Alleen de kaart was er toen nog niet. Ik heb toen dus moeten betalen voor mijn reis terwijl ik ook al voor het abonnement moet betalen. Kan ik mijn geld voor deze reis terug vragen?

Groeten Sanne 

Beste antwoord door Thom

Neem even contact op met Klantenservice, 0307515155. Ze maken het in orde voor u en stellen u schadeloos.

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • September 18, 2023

Neem even contact op met Klantenservice, 0307515155. Ze maken het in orde voor u en stellen u schadeloos.