beantwoord

Ns flex weekend vrij wijzigen werkt niet?

  • 20 February 2023
  • 14 reacties
  • 381 Bekeken

Goedenavond, ik wou zojuist mijn ns flex weekend vrij abonnement aanpassen naar een ns flex weekend vrij abonnement alleen dan met 40% korting in de daluren. Het lukt me tot ik op de pagina met bevestigen kom, die werkt bij mij niet. Iemand een oplossing of is dit een probleem waar iedereen atm last van heeft?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 21 February 2023, 15:05

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Wat betekent "die werkt niet”? Welke actie precies werkt er niet? Is er een foutmelding en zo ja wat voor een?

Goedemorgen Lucas VDR en welkom bij de NS Community.

Zonder verdere informatie over wat er precies mis gaat kunnen we inderdaad weinig advies geven, ben ik bang. Mocht je er zelf in ieder geval niet uit komen dan kun je altijd contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kijken dan mee.

Hoi, ik heb hetzelfde probleem (en mijn vriendin ook). Wij proberen ons abonnement te wijzigen, maar zodra we op ‘bevestigen’ willen klikken doet deze knop het niet (er volgt geen actie als je op ‘bevestigen’ klikt) en kunnen we onze bestelling dus niet afronden. Ik heb dit in verschillende browsers voor ons allebei geprobeerd (firefox, google chrome, brave, ook met en zonder incognito mode aan), maar het zelfde probleem blijft zich voordoen.

Goedemiddag jurjen93. Ik durf niet te zeggen waar dit door veroorzaakt wordt. Ik wil je toch adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kijken dan mee.

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn meerdere meldingen over dit probleem. Ga er maar vanuit dat het een storing is.

Er is inderdaad een storing, ik heb helaas een eerdere mail van vandaag daarover gemist. Mijn collega's via de Klantenservice kunnen het echter wel wijzigen, dus alsnog is het verstandig om met hen contact op te nemen.

Ik heb hetzelfde probleem, 18:00 op 21 februari inmiddels. De “bevestigen” button doet helemaal niks.
Ik zal klantenservice ook maar proberen...

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben er net in geslaagd om mijn NS Flex-abonnement te wijzigen. Zou de storing voorlopig weer voorbij zijn?

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben er net in geslaagd om mijn NS Flex-abonnement te wijzigen. Zou de storing voorlopig weer voorbij zijn?

Of een storing voorbij is, wordt meestal niet gemeld. Als er een storing is meestal ook niet.

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben er net in geslaagd om mijn NS Flex-abonnement te wijzigen. Zou de storing voorlopig weer voorbij zijn?

Of een storing voorbij is, wordt meestal niet gemeld. Als er een storing is meestal ook niet.

Daarom dat ik het meld :)

Badge +3

Ontkennen dat er een storing was (zal wel aan jou of je browser/app liggen beste reiziger, met meerdere meldingen) is blijkbaar ook de normaalste zaak van de wereld… 

Flex Dal Vrij wijzigen lukt vandaag 28-8-2023 niet. Er is een maand voorbij en wil wijzigen naar Flex Basis.

Klantenservice is onbereikbaar. Elke dag kost 4 euro. Hoe kan ik alsnog wijzigen?

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon, Facebook en Twitter. Via onze Live-Chat kan je ons tussen 07:00 en 23:00 benaderen. Het is momenteel wel wat drukker, maar via onze social media en Live-Chat kanaal krijg je vroeg of laat een antwoord en hoef je niet actief te wachten.

Reputatie 7
Badge +3

Flex Dal Vrij wijzigen lukt vandaag 28-8-2023 niet. Er is een maand voorbij en wil wijzigen naar Flex Basis.

Klantenservice is onbereikbaar. Elke dag kost 4 euro. Hoe kan ik alsnog wijzigen?

Door te bellen naar de klantenservice.

Reageer