beantwoord

Ns flex wiijzigen mogelijkheid

  • 20 July 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Reputatie 1

Nog even een vraag,

Als wij een Ns Dal voordeel abonnement van E5.60 nemen en na bijvoorbeeld na 2 maand bevalt ons deze niet om dat wij merken dat wij vooral in de weekend reizen, kunnen we deze abonnement dan ook na 2 maand omzetten naar weekend voordeel van E2.60?

Zijn daar ook administratie kosten aan verbonden?
 

En hoe lang duurt het dat je je chipkaart thuis gestuurd krijgt?
 

Als ik nu een abonnement aanvraag kan die dan op 1 augustus in gaan en heb ik dan alles wat ik dan nodig heb gekregen?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 20 July 2023, 20:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Andrea1975,

Nog even een vraag,

Een? Of vier? 😉

 

Als wij een Ns Dal voordeel abonnement van E5.60 nemen en na bijvoorbeeld na 2 maand bevalt ons deze niet om dat wij merken dat wij vooral in de weekend reizen, kunnen we deze abonnement dan ook na 2 maand omzetten naar weekend voordeel van E2.60?

Ja. Na minimaal een maand kun je wisselen van abonnement. Dat kan elke dag, de kosten worden per dag verrekend. Als je al een hele maand vooruit hebt betaald, krijg je geld terug voor de ongebruikte periode.

 

Zijn daar ook administratie kosten aan verbonden?

Nee. Alleen als je nog geen Flex hebt en een Basis of Weekend Voordeel abonnement bestelt, betaal je € 10 administratiekosten. Als je eerst Flex Dal Voordeel neemt, geldt dat dus niet.

 

En hoe lang duurt het dat je je chipkaart thuis gestuurd krijgt?

Als je een abonnement op een nieuwe OV-chipkaart bestelt, kun je een ingangsdatum kiezen van minimaal een week en maximaal twee weken vanaf vandaag. Er komen de laatste tijd wel regelmatig meldingen dat de kaart er nog niet binnen een week is. In dat geval kun je contact opnemen met de klanteNService en kunnen zij voor alternatief reisrecht zorgen, zodat je toch gebruik kan maken van je abonnement.

 

Als ik nu een abonnement aanvraag kan die dan op 1 augustus in gaan en heb ik dan alles wat ik dan nodig heb gekregen?

Ja.

Reageer