Skip to main content

Ik ben vannacht mijn NS kaar met flex abonnement verloren. Als ik deze volgens de site wil laten blokkeren , wordt je doorgeleid naar de ov-chipkaart site , maar daar is mijn kaart niet bekend. Hoe kan ik nu mijn NS kaart blokkeren en een nieuwe aanvragen ? 
 

m.v.g. Cindy 

Telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Voor een volgende kaart ook een account bij OV-chipkaart aanmaken.


Vervelend dat je je kaart bent verloren, Cindy! Als je je kaart nog niet had geregistreerd op de website van OV-chipkaart, dan kan je de kaart ook via hun klantenservice (nummer 0900 0980) laten vervangen. Mocht je een abonnement hebben waar je de komende dagen gebruik van wilt maken, dan kan je hiervoor even contact opnemen met onze klanteNService


Het is jammer dat de link https://www.ns.nl/selfservice/producten (oude Mijn NS omgeving) niet meer werkt, want daar kon je ‘eenvoudig’ de einddatum van je kaart vinden.

Als je dus geen Mijn OV-chip account hebt dan moet je voor die einddatum nu contact opnemen. Kost tijd en moeite voor zowel reiziger als klantenservice.

OV-chipkaart is maar beperkt bereikbaar via 0900 0980 (weekend 10:00-16:00), en met Twitter (actief tijdens kantooruren) zijn ze per 1 september ook gestopt. Bovendien kan niet iedereen 0900 nummers bellen.


Als je een abonnement hebt dan kan de NS-klantenservice de einddatum ook opzoeken.


Als je een abonnement hebt dan kan de NS-klantenservice de einddatum ook opzoeken.

Natuurlijk, maar daarvoor moet je tegenwoordig (sinds een week of zo?) dus bellen, een chat starten of de DM op social media in.

Onhandig, als je bezig bent je verloren/gestolen kaart te vervangen en alleen maar die einddatum nodig hebt.


Ik heb een vraag! Hoe gebruikt u het NS FLEX abonnement? Je kunt gebruik maken van tram, bus, metro en NS! Koop een OV-chipkaart, als u er nog niet klaar voor bent en neem een ​​abonnement op NS Flex. Ik heb een nieuwe aangevraagd. En nu kan ik het niet gebruiken. maar u kunt geen gebruik maken van het maandabonnement voor NS Flex


Bedoel je dat je je nieuwe kaart nog niet hebt ontvangen? Dan kan je contact op nemen met onze klantenservice voor een tijdelijke oplossing! 


Reageer