Hi,
Op 22-12-2023 heb ik bij O.V. Chipkaart.nl aangegeven dat mijn NS OV Chipkaart met NS Flex Weekend Vrij kwijt was geraakt, en toen heb ik OV Chipkaart gebeld en hem laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd voor € 11,- één dag later kreeg ik door dat mijn OV Chipkaart was gevonden bij de Albert Heijn, ik heb hem toen opgehaald alleen hij was geblokkeerd dus ik kon hem niet meer gebruiken.
De nieuwe OV-Chipkaart is nog steeds niet aangekomen we leven nu op 05-01-2024 en ondertussen loopt mijn NS Weekend Vrij Flex abonnement gewoon door en kan ik er geen gebruik van maken.
NS Stelde voor dat ik dan van Coupons gebruik kon maken maar ik heb helaas nog een ouderwetse mobiele GSM telefoon (Geen Smart I Phone etc) en ook geen printer hier helaas.
Dan zei de NS je kunt een deel van je abonnement terug vragen aan O.V.Chipkaart (onder gederfd reisgenot) ik heb O.V. Chipkaart gebeld en die verwijzen weer terug naar de NS enz enz.. Hoe krijg ik een deel van mijn abonnement kosten terug?
Als ik naar OV-Chipkaart ga om hun contact formulier in te vullen zie ik :
Deze pagina is (tijdelijk) niet beschikbaar. Zorg dat je javascript en cookies hebt ingeschakeld in je browser. The requested URL is temporarily unavailable. Please insure javascript and cookies are enabled
Support ID is: < 2140099284966724886>
Iemand een e-mail adres van OV Chip ? Of iemand die weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Alvast bedankt !!
NS OV Chipkaart kwijt klantenservice adres
Beste antwoord door Melissa NS
Goedenavond Daniel1980,
Het is niet mogelijk om een deel van jouw abonnementskosten terug te vragen.
Als je contact op neemt met onze klantenservice via telefoon, chat, Facebook of Twitter kan mijn collega je helpen met het tijdelijk reisrecht zodat je alsnog gebruik kan maken van jouw abonnement.
Mocht je in de afgelopen periode al reiskosten hebben gemaakt waarbij je normaal gesproken gebruik had gemaakt van jouw abonnement, dan kan je deze kosten terug vragen via dit formulier: Aanvraag Geld Terug vergeten, verloren of gestolen abonnement | NS. Kies bij '’reden van declaratie'’ voor '’verloren of gestolen abonnement'’. Voor elke apart vervoersbewijs dien je een nieuw formulier in te vullen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.