Hi,
Op 22-12-2023 heb ik bij O.V. Chipkaart.nl aangegeven dat mijn NS OV Chipkaart met NS Flex Weekend Vrij kwijt was geraakt, en toen heb ik OV Chipkaart gebeld en hem laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd voor € 11,- één dag later kreeg ik door dat mijn OV Chipkaart was gevonden bij de Albert Heijn, ik heb hem toen opgehaald alleen hij was geblokkeerd dus ik kon hem niet meer gebruiken.
De nieuwe OV-Chipkaart is nog steeds niet aangekomen we leven nu op 05-01-2024 en ondertussen loopt mijn NS Weekend Vrij Flex abonnement gewoon door en kan ik er geen gebruik van maken.
NS Stelde voor dat ik dan van Coupons gebruik kon maken maar ik heb helaas nog een ouderwetse mobiele GSM telefoon (Geen Smart I Phone etc) en ook geen printer hier helaas.
Dan zei de NS je kunt een deel van je abonnement terug vragen aan O.V.Chipkaart (onder gederfd reisgenot) ik heb O.V. Chipkaart gebeld en die verwijzen weer terug naar de NS enz enz.. Hoe krijg ik een deel van mijn abonnement kosten terug?
Als ik naar OV-Chipkaart ga om hun contact formulier in te vullen zie ik :
Deze pagina is (tijdelijk) niet beschikbaar. Zorg dat je javascript en cookies hebt ingeschakeld in je browser. The requested URL is temporarily unavailable. Please insure javascript and cookies are enabled
Support ID is: < 2140099284966724886>
Iemand een e-mail adres van OV Chip ? Of iemand die weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Alvast bedankt !!
Beste antwoord door Melissa NS
Bekijk origineel