NS splitst mijn Flex Dal Vrij (in email),, vraag: | NS Community
beantwoord

NS splitst mijn Flex Dal Vrij (in email),, vraag:

  • 2 August 2022
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Hoi NS. De emailbevestiging voor mijn nieuwe Flex Dal Vrij is in kosten opgesplitst in weekend; 31 eur pm en doordeweek buiten de spits 76.30 eur pm. Waarom hebben jullie geen keuze voor slechts doordeweek buiten de spits? want ik reis nauwelijks in het weekend maar had alleen de keuze om het Dal Vrij voor 107 eur. 

icon

Beste antwoord door Tamzin 2 August 2022, 09:31

Bekijk origineel

5 reacties

NS biedt dat abonnement om commerciële redenen niet aan. €76 zou veel te goedkoop worden gezien de ruime reismogelijkheden die het dan biedt.

Reputatie 7
Badge +3

Er bestaat geen dalvrij voor alleen doordeweeks, je kunt hier dus niet voor kiezen. Wel bestaat er weekendvrij wat €31 kost. Dalvrij is inclusief weekendvrij.

Jammer ;-) dat zou echt top zijn geweest. Maar idd, ik snap dat het niet uit kan. 

Reputatie 7
Badge +3

Het is dan ook vreemd dat NS het wel zo op de factuur zet. Logisch dat deze vraag dan opkomt bij klanten.

Reputatie 7
Badge +3

Het is dan ook vreemd dat NS het wel zo op de factuur zet. Logisch dat deze vraag dan opkomt bij klanten.

Ik vermoed dat het apart staat omdat weekendvrij onderdeel uit maakt van dalvrij.

Maar wie weet komt er ooit een doordeweekse dalvrij exclusief weekend vrij.

Flex Dal voordeel wordt ook gesplitst in weekend voordeel en de rest. Weekend voordeel is wel te krijgen alleen doordeweekse korting (zonder weekendvoordeel) niet. Wel kun je 40% korting doordeweeks toevoegen aan weekend vrij. Mogelijk is daarom die uitsplitsing gemaakt.

Reageer