.Ik heb een NS-vrij traject tussen Alphen aan den Rijn en Utrecht Centraal, wanneer ik probeerde in te checken in Alphen aan den rijn, verscheen de melding dat mijn saldo te laag was. Echter heb ik mijn saldo niet gebruikt voor reizen. Opvallend genoeg werkte het NS-vrije traject perfect wanneer ik van Utrecht Centraal naar Alphen aan den Rijn reisde. Ik heb dit probleem opgemerkt en gemeld bij het NS Klantenservicecentrum in Utrecht Centraal. Ze konden het probleem niet identificeren en adviseerden me om door te gaan met reizen zoals ik deed (zonder in te checken in Alphen aan den Rijn, gezien mijn NS-vrije traject tussen Alphen aan den Rijn en Utrecht Centraal).Het lijkt erop dat dit helemaal niet werkt (elke keer kostte het me 12 euro om uit te checken in Utrecht Centraal).
Antwoord
NS-vrij traject verscheen de melding dat mijn saldo te laag was.
Beste antwoord door Melissa NS
Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X (voorheen Twitter). Mijn collega kan met jou meekijken en wellicht het probleem achterhalen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.