beantwoord

NS weekend vrij van mijn ov kaart afgehaald, maar blijf betalen (denk doordat ik voor iemands ander account betaal waar ik niet bij kan)

  • 28 November 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik heb een aantal maanden geleden voor mijn vriend (ferry jansen) en mij 2 keer weekend vrij abbonement op onze ov kaarten gezet. Die maand erna wilde ik dit er meteen af hebben, maar dat lukte niet ivm een termijn. Na deze maand heb ik dit zo ver ik weet wel van mijn ov kaart afgerkegen, maar we konden op zijn account dit abbonement niet meer terugvinden. Beide abbonementen zijn aan mijn rekeningnummer verbonden. Ik krijg nu maandelijks nog steeds een afschrift van 34.99 en ik wil dit laten stoppen! We gebruiken het niet meer, maar ik snap niet hoe ik dit na alles wat ik al geprobeerd heb er nog af kan laten halen. Het is niet terug te vinden, maar het blijft dus wel worden afgeschreven…. Kunnnen jullie mij helpen? Met vriendelijke groet,

Wietske Staal

icon

Beste antwoord door MoDe 28 November 2023, 09:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Vermoedelijk is een van beide abonnementen niet opgezegd/naar basis gezet. Wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Hou beide kaarten bij de hand.

Reageer