beantwoord

onbekend product


Hallo,

 

Betreft factuur 450006111953. Er is een bedrag van 61,20 van mijn rekening gehaald. Ik ken het product niet en wil dit niet en eerdere producten zijn opgezegd. Ik heb daarom bedrag terug laten storneren.

Kan NS dit administratief afhandelen en oplossen?

 

Alvast dank, ik ben bereikbaar op *telefoonnummer verwijderd door moderator*

 

Groet

Carla Schrooyen

icon

Beste antwoord door Thom 9 May 2022, 07:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is de prijs van een klassiek Dalvoordeelabonnement op saldo. Heeft u misschien dit abonnement een jaar gratis gehad? Het wordt dan automatisch verlengd. Neem contact op met Klantenservice.

U kunt het overigens zeer eenvoudig omzetten naar het gratis abonnement Flex Basis. Dan heeft u verder geen of hooguit weinig kosten.

Dit is een openbaar forum, u wordt niet teruggebeld en u kunt uw telefoonnummer en volledige naam beter weghalen. Niet iedereen heeft goede bedoelingen. Wij kunnen niet bij de administratie en u zult zelf actie moeten ondernemen.

Reputatie 7
Badge +3

Storneren is niet de juiste weg. Het bedrag is voor een Dal voordeel jaarabonnement op saldo. Mogelijk ben je na opzegging niet langs een kaartautomaat gegaan. De opzegging is dan niet compleet en je kunt dan nog steeds gebruik maken van het abonnement. Wanneer je niet betaalt, loop je kans dat het bij een incassobureau terecht komt. Neem daarom contact op met de klantenservice of zet zelf online het abonnement om in flex basis. Betaal wel de factuur, je krijgt het bedrag na definitieve opzegging of omzetting  (gedeeltelijk) terug.

Reageer