Wij kan mij mijn facturen uitleggen . De NS kan t niet
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice over mijn factuur. De medewerkster kon mij niet helpen en adviseerde te wachten op n volgende factuur. Welnu dat wil ik niet, ik wil nog de mogelijkheid hebben om binnen 14dagen mijn bestelling ongedaan te maken.
Ik heb twee dagen geleden via de Klantenservice NS mijn Flexdalvrij laten upgraden naar 1steclass, Los van de 1steclass supplement zoude dit geen verdere financiele gevolgen hebben aldus de medewerker.
Ik ben 65 plus, maak gebruik van de korting op het DALvrij abonnement
1 : Welnu ik heb de volgende factuur gekregen:
NS Flex Dal Vrij Omschrijving Toelichting Bedrag incl. BTW 65+-korting 12-09-2021 t/m 02-10-2021 € 42,00
1e klas reizen buiten de spits 12-09-2021 t/m 02-10-2021 € 15,40
1e klas reizen in het weekend 12-09-2021 t/m 02-10-2021 € 4,20
Subtotaal € 61,60
De periode betreft 20dagen; Dus 61,60. Op maandbasis is 92,40!! En niet 72euro volgens mijn abonnement.
2 : Ik heb reeds betaald over de periode tot 2 oktober 46 euro.
Onbeperkt reizen buiten de spits 03-09-2021 t/m 02-10-2021 € 75,00
Onbeperkt reizen in het weekend 03-09-2021 t/m 02-10-2021 € 31,00
Vol tarief in de spits 03-09-2021 t/m 02-10-2021 € 0,00
65+-korting 03-09-2021 t/m 02-10-2021 € 60,00 -
Subtotaal € 46,00.
3 : Op mijn account zie ik een creditering van 18 euro?? over de dubbel in rek gebrachte periode van 12-09-21 t/m 02-10-2021. ( waarom geen 30 euro?)
Totaal betaal ik dus over de periode van 03-09-2021 ™ 02-10-2021 :
61,60 + 46 minus 18 = 89,60.!!
Dit terwijl mijn abonnement 72 euro bedraagt.
Lang verhaal hoop dat iemand dit begrijpt en mij eea kan uitleggen.