beantwoord

onjuiste facturering

  • 30 November 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hi,

Ze vertelden me per e-mail dat ik de treinkaart niet had gevalideerd en ze legden een boete op van 50€
Ik heb deze kaart voor 2 jaar en ik heb de immense verantwoordelijkheid om het te valideren

Ik denk dat deze afschrijving oneerlijk is, omdat ik er vrij zeker van ben dat ik de kaart heb gevalideerd

Ik wil weten hoe ik deze situatie kan oplossen
 

groet, Roberta 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 30 November 2022, 21:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hey Robertaagt. Welkom bij de NS Community.

Uit je titel lees ik dat het gaat om een boete op een factuur. Ik raad je dan aan om contact opzoeken met de klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen doen, we kunnen hier namelijk niet je gegevens in kijken om je te helpen. 

Reputatie 7
Badge +1

@robert: lijkt er sterk op dat je google translate taal laat uitslaan.

Je kan altijd-en dat is heel verstandig eerst te doen- via mijnNS- bekijken wat er precies is geregistreerd. Het komt nogal eens voor dat mensen die dat niet goed weten op een station met zowel NS als anderen bij de verkeerde poort ingaan. En ook dan ben je niet ingecheckt= geregistreerd, in de ogen van NS dan.

Nu maar hopen dan dat translate deze tekst in voor jou begrijpelijk ...s kan omzetten.

Reageer