beantwoord

Onjuiste factuur

  • 18 November 2021
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een rekening van € 50 ontvangen en ik ga deze maand nooit uit of gebruik de kaart

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 November 2021, 07:22

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice is ook de manier om een onjuiste factuur te laten corrigeren.

Reputatie 2

Wellicht heeft u een poortpassage uitgeschreven gekregen via een Hoofdconducteur of mijn collega's van Veiligheid en Service.

 

Voor verdere uitleg sluit ik mij aan bij de eerdere opmerking van @Tochjo :-)

Badge +3

50 euro op je maandfacuur krijg je bij een gemiste incheck (reizen zonder geldig vervoerbewijs)

Reisde je toch van A naar B, bel even de Klantenservice (030 751 5155) of chat om het te corrigeren.

Heb je bij de verkeerde vervoerder ingecheckt, dan zie www.uitcheckgemist.nl voor de kosten bij die vervoerder terug (zelfde station invullen).

Reageer