beantwoord

Onjuiste rekening van NS

  • 2 August 2023
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

In de ochtend heb ik het tarief gewijzigd naar NS Flex Basis, dat kost 0 euro per maand. Maar ik werd gefactureerd voor het bedrag van het voormalige NS Flex Weekend Vrij. Op mijn persoonlijke account staat dat mijn opleiding NS Flex Basis is. Waar kan ik NS vragen de rekening te corrigeren?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 August 2023, 15:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Yuliia Siryk,

Waarschijnlijk hebben de facturatie en de wijziging elkaar gekruisd. Je zult dan binnenkort een factuur krijgen, waarop de kosten voor Weekend Vrij weer gecrediteerd worden.

Ik heb vandaag een rekening gekregen van € 11,85, terwijl ik nog 8,79€ zou terugkrijgen. Dit zou er af worden gehaald bij mijn eerste factuur, maar is dus niet gebeurd. Hoe kan dit? 

 

Reputatie 7
Badge +3

Onder anders staat een bedrag van min €8,97. Dit bedrag wordt dus afgetrokken.

Badge +3

Het is me niet helemaal helder wat de situatie is, maar in uw schermafbeelding staat de datum 25 juli. Kan het zijn dat de terugbetaling al heeft plaatsgevonden eind augustus?

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u in ieder geval bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur vinden, waarop u precies kunt zien wat wel en niet in rekening is gebracht.

En mocht u er dan alsnog niet uitkomen, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer