In de ochtend heb ik het tarief gewijzigd naar NS Flex Basis, dat kost 0 euro per maand. Maar ik werd gefactureerd voor het bedrag van het voormalige NS Flex Weekend Vrij. Op mijn persoonlijke account staat dat mijn opleiding NS Flex Basis is. Waar kan ik NS vragen de rekening te corrigeren?
Antwoord
Onjuiste rekening van NS
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Yuliia Siryk,
Waarschijnlijk hebben de facturatie en de wijziging elkaar gekruisd. Je zult dan binnenkort een factuur krijgen, waarop de kosten voor Weekend Vrij weer gecrediteerd worden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
