beantwoord

ONRECHTMATIGE AFHOIUDING VAN SALDO.

  • 1 May 2024
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb op zaterdag 27-04-2024 met NS-Keuzedag gereisd.

Op mijn OV-chip stond € 50,00 Op het einde van de dag € 49,24.

Nu is er € 0,76 van mijn OV-chipkaart Saldo afgeschreven.

Ik ben NIET met andere vervoerders geweest.

Ik heb met OV-chipkaart gesproken en die verwijst mij naar NS.

Het gaat niet om die € 0,76 maar om het ongeoorloofd afschrijven van mijn OV-chip saldo

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 May 2024, 11:29

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb deze dag met KEUZEDAG van ns gereisd.

DUS "gratis”

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot reisgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Het is onmogelijk om via deze community in je gegevens te kijken.

Ik raad aan om bij https://login.ov-chipkaart.nl/authenticationendpoint/register.do een account aan te maken, de OV-chipkaart te koppelen en dan in het transactieoverzicht te kijken. Als er dan een vraag is over een transactie dan kan je contact opnemen met de klantenservice van de betreffende vervoerder.

Reputatie 7
Badge +3

Als je een account hebt bij ov-chipkaart.nl kun je zien waarvoor dat bedrag is afgeschreven.

Reageer