Kortgeleden heb ik een nieuwe kaart ontvangen 3528 0534 **** **** tnv EMM Heythuyzen
Naar mijn mening ontbreken hierop de keuzedagen van de oude kaart
Graag informatie
Gr Els Heythuyzen
Kortgeleden heb ik een nieuwe kaart ontvangen 3528 0534 **** **** tnv EMM Heythuyzen
Naar mijn mening ontbreken hierop de keuzedagen van de oude kaart
Graag informatie
Gr Els Heythuyzen
Hoi Els Heythuyzen, welkom op onze NS Community. Dit is een reiziger-helpt-reiziger community. We kunnen hier niet bij je klantgegevens. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice willen opnemen? Ze kunnen dan naar de kaart kijken en wat hier is gebeurd.
Had je jouw keuzedagen al opgehaald en op de oude kaart gezet?
Had je jouw keuzedagen al opgehaald en op de oude kaart gezet?
Waarom zou je dat doen?
Je kunt per keer maar één Keuzedag laden… op een nog geldige kaart.
De volgende zou dan klaar moeten staan voor je nieuwe kaart(nummer).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.