Skip to main content
Antwoord

ontbrekende keuzedagen op mijn nieuwe kaart

  • June 21, 2023
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Kortgeleden heb ik een nieuwe kaart ontvangen 3528 0534 **** **** tnv EMM Heythuyzen 

Naar mijn mening ontbreken hierop de keuzedagen van de oude kaart 

Graag informatie 

Gr Els Heythuyzen 

Beste antwoord door Laura NS

Hoi Els Heythuyzen, welkom op onze NS Community. Dit is een reiziger-helpt-reiziger community. We kunnen hier niet bij je klantgegevens. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice willen opnemen? Ze kunnen dan naar de kaart kijken en wat hier is gebeurd.

4 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 21, 2023

Hoi Els Heythuyzen, welkom op onze NS Community. Dit is een reiziger-helpt-reiziger community. We kunnen hier niet bij je klantgegevens. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice willen opnemen? Ze kunnen dan naar de kaart kijken en wat hier is gebeurd.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 21, 2023

Had je jouw keuzedagen al opgehaald en op de oude kaart gezet?


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • June 21, 2023

Had je jouw keuzedagen al opgehaald en op de oude kaart gezet?

Waarom zou je dat doen?

Je kunt per keer maar één Keuzedag laden… op een nog geldige kaart.

De volgende zou dan klaar moeten staan voor je nieuwe kaart(nummer).


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 22, 2023

@Robert B wanneer je nog elke 2 maanden keuzedagen krijgt, kun je meerdere keuzedagen op jouw kaart zetten.

@Els Heythuyzen als je automatisch een nieuwe kaart hebt ontvangen omdat de oude gaat verlopen, zijn abonnementen daarop overgezet. De nieuwe kaart moet wel eerst geactiveerd worden door er mee in te checken. Staan de keuzedagen in mijnNS onder de oude of de nieuwe kaart?