Op 12 mei 2023 is met kaart **** **** **** van een treinreis gemaakt zonder toeslag 1e klas. Het correctietarief van € 20,00 wordt op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht. |
Het correctietarief van € 20,00 wordt op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.
Dit is een verkeerde voorstelling van zaken waar ik mij dan ook zeer tegen verzet.
Op 12 mei hebben mijn vrouw een treinreis gemaakt van Groningen naar Hilversum met de trein van 13:43.
Net zoals we de vorige dag donderdag, 11 mei, hebben we via Mijn NS de 1e klas proberen in te stellen. Donderdag is dit gelukt maar op 12 mei dus niet!
Vanaf 13 .00 u tot zeker 14.20 u hebben wij geprobeerd deze klassen wissel in te stellen, maar elke keer kregen wij beiden het antwoord: Er is iets misgegaan . Probeer het later opnieuw.
De klassen wissel kon pas later door de hoofdconducteur, tijdens de reis worden omgezet .
We vinden het onterecht en onrechtvaardig dat wij door een storing op het NS Internet worden benadeeld en een correctietarief van € 20 moeten betalen.
Wij vinden dan ook dat er geen sprake kan zijn van een correctietarief, terwijl NS in gebreke bleef.
Uw positieve antwoord zien we graag spoedig tegemoet,
Met vriendelijke groet,
UJ