onterecht geld afboeken | NS Community

onterecht geld afboeken

  • 1 October 2022
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

In augustus 2022 weekend flex abonnement opgezegd ivm met de stakingen vooral in het weekend….afrekening en al gehad….Staat nu een rekening klaar in de NS app 16 oktober wat denk je 31.60 weekend flex abonnement? Als dit zo afgeboekt word doe ik aangifte van diefstal… waardeloos


6 reacties

Er is helemaal niet gestaakt in het weekend 🤣 alle stakingsdagen waren op doordeweekse dagen. Enige is dan dat u niet op vrijdagavond heeft kunnen reizen op 2 van de stakingsdagen.

In augustus 2022 weekend flex abonnement opgezegd ivm met de stakingen vooral in het weekend….afrekening en al gehad….Staat nu een rekening klaar in de NS app 16 oktober wat denk je 31.60 weekend flex abonnement? Als dit zo afgeboekt word doe ik aangifte van diefstal… waardeloos

Wat hebt u precies gedaan? Teruggeschakeld naar Flex Basis of Flex helemaal opgezegd? En in het laatste geval hebt u toen uw Flex abonnement wel bij de automaat van uw kaart verwijderd?

Hoi Peer-5 en welkom bij onze Community.

Jeroen heeft gelijk, er is niet gestaakt in het weekend. Ik begrijp echter dat je de afrekening na het opzeggen van je abonnement al hebt gehad. Dat betekent dat je opzegging wel gewoon is verwerkt.

Waar exact zie je deze kosten staan? Gaat dit om de kostentellertjes in Mijn NS of in de app? Zo ja, dan mag je die gerust negeren als je de bevestiging hebt gehad dat je opzegging is verwerkt. Dit is een bekend foutje in de tellers met name bij NS Flex abonnementen.

Mocht je toch twijfelen, neem dan even contact op met de klantenservice.

Badge +3

Als je NS Flex in zijn geheel opgezegd hebt (en van je kaart verwijderd) dan staat er in de NS app (en Mijn NS) geen ‘kostentellertje’ meer, en staat er op je Mijn NS startpagina (website) Reizen op Saldo.

Bij een telefonische opzegging (of via andere kanalen) wordt je abonnement op Flex Basis gezet totdat je langs een automaat bent geweest om het in zijn geheel te verwijderen.

Hoe dan ook, die getoonde € 31,60 per 16 oktober zal je niet hoeven betalen, dat tellertje klopt bijna nooit na een abonnementswissel.

Hi top bedankt voor je bericht… de app loopt vaak niet goed…. In en uit checken zet ik aan..2 min later is het weer verdwenen…..

Omdat er stakingen op komst waren… heb ik uit voorzorg de weekend flex opgezegd…. Je wist niet wanneer de stakingen waren…hou niet van verrassingen.

Reageer