Ik heb me per ongeluk op zijn dienst geabonneerd en ik wil deze opzeggen en hij mocht geen geld van mij opnemen
Bladzijde 1 / 1
Als u recent een NS Flex-abonnement hebt afgesloten dat u toch niet wilt, dan kunt u gebruikmaken van het herroepingsrecht. Neem hiervoor rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Annuleer het abonnementÂ
Annuleer het abonnementÂ
Dat kunnen wij hier niet. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.