Skip to main content

Hallo, op 9 november heb ik het abonnement opgezegd van Rens Nieuwhart.

Er is toen geld terug gestort. Deze maand ( december) werd er toch weer geld afgeschreven.  Dit heb ik gestorneerd. Vandaag ontvang ik n accept giro om toch te betalen. 

Vandaag heb ik weer het abonnement opgezegd.

Kunnen jullie het betaalverzoek verwijderen?

 

Vr gr Rens Nieuwhart 

Als je een abonnement definitief opgezegd hebt, dan moet je deze binnen een maand bij een ov-automaat van jouw kaart halen. Doe je dat niet dan blijft jouw abonnement bestaan en zul je de facturen moeten betalen. Storneren is niet zo slim, net zo als de acceptgiro niet betalen. De betaling zal niet kwijtgescholden worden, omdat je zolang het abonnement op jouw kaart hebt staan je betalingsplichtig bent. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens, dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity.

Je hebt opnieuw opgezegd. Ga dus snel langs een automaat om het abonnement van jouw kaart te halen, dan is jouw opzegging definitief.

Mocht je bij na de 1e opzegging wel.het abonnement van jouw kaart gehaald hebben, neem dan contact op.met de klantenservice.


Reageer