beantwoord

Opzeggen abonnement na diefstal OV-chipkaart

  • 11 September 2023
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Goede avond,

Ik heb al een aantal keer geprobeerd om via de chat mijn Dal kortingsabonnement op te zeggen. Ik word steeds uit de chat gegooid, ofwel men stopt met reageren, dus probeer ik het graag nog een keer via deze weg.

Mijn OV-chipkaart is vorig jaar gestolen, ik heb deze nooit kunnen blokkeren omdat deze net nieuw was en nog niet gekoppeld was in mijn ov-chipkaart. Ik kan het abonnement zelf ook niet meer wijzigen, omdat ik geen producten eraf kan halen of ophalen, zonder dat ik de kaart in mijn bezit heb. Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik in zo'n situatie toch mijn abonnement op kan zeggen?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 12 September 2023, 14:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey MartineP en welkom bij de NS Community!

Via deze weg kunnen we helaas niet bij jouw gegevens. Ik raad je dan dus toch aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan ook telefonisch, via X (voorheen Twitter) of Facebook. Er zal dan direct gekeken worden of jouw abonnement direct beëindigd kan worden of dat de OV-chipkaart toch eerst geblokkeerd moet worden. Mocht jouw kaart eerst geblokkeerd moeten worden, dan kan onze klantenservice jouw kaartgegevens wel meegeven zodat je dit kunt regelen via www.ov-chipkaart.nl

Reageer