beantwoord

Opzeggen NS Flex abonnement via Mijn NS

  • 23 March 2022
  • 4 reacties
  • 855 Bekeken

Ik heb een OV-chipkaart met Flex abonnement. Het abonnement wil ik graag beëindigen (via Mijn NS), maar kan die optie nergens vinden. Abonnement afsluiten en wijzigen zie ik wel, maar beëindigen niet. Is die optie ergens heel goed verstopt of is het niet de bedoeling dat je als consument een abonnement beëindigt?

icon

Beste antwoord door Momo 23 March 2022, 11:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Flex in zijn geheel beëindigen kan alleen via de klantenservice (telefonisch, chat, Twitter of Facebook). Wat wel online kan is je Flex abonnement wijzigen naar Flex Basis waarbij je geen maandelijkse abonnementskosten hebt. 

Reputatie 7
Badge +1

EN als je het op basis laat staan dan schijnt het zo te zijn dat bij de 5-jaarsvervaldatum van de kaart het ook niet automatisch wordt verlengd zodat je er dan wel blijkbaar automatisch van af bent!

Mar hier heb ik tot heden geen bevestiging van gezien

Badge +3

Bij mijn weten loopt een abonnement gewoon door wanneer je ov-chipkaart verloopt.

Sommigen zien een optie in Mijn NS om op te zeggen, maar die wijst alsnog naar de Klantenservice.

EN als je het op basis laat staan dan schijnt het zo te zijn dat bij de 5-jaarsvervaldatum van de kaart het ook niet automatisch wordt verlengd zodat je er dan wel blijkbaar automatisch van af bent!

Mar hier heb ik tot heden geen bevestiging van gezien

Het abonnement houdt dan, zover ik weer, niet automatisch ook op, zoals de kaart.

Reageer