Ik kon voordeelurenabb (62,50 p.j.) van dochter (per 1 sept heeft ze studenten ov،) niet online opzeggen (??)
en er was geen enkele informatie te vinden op de NS site over opzegtermijn en voorwaarden.
In juni dan maar vast gebeld. Toen werd verteld dat ik precies op 1 aug moest bellen om abb. per 31 aug op te zeggen. Een maand opzegtermijn?
Vandaag gebeld....en toen werd gezegd dat het abb. per direct zou stoppen , 5 dagen vanaf telefoontje om het abb eraf te halen.
Maar tm 31 aug heeft ze deze kaart nog nodig.
Moet ik weer terugbellen eind aug en dan hopen dat opzeggen en terugbetalen goed gaat.
Vriendelijk verzoek Ns. Kan deze info gewoon meteen helder op de ns site worden geplaatst...zodat ik niet 3x hoef te bellen?? Hoe moeilijk kun je het maken voor je klanten, NS...
Waar en hoe kan ik een klacht indienen over deze onduidelijke en onvolledige informatie?