beantwoord

Opzeggen voordeel uren abonnement

• 23 March 2017
  • 5 reacties
  • 410 Bekeken

Graag wat informatie hoe ik een voordeel uren abonnement op kan zeggen. Ik ben al een uur bezig om een online contact forumlier te vinden waarmee ik zou kunnen opzeggen maar ik moet zeggen - goed verstopt! Het lijkt wel pasen....
icon

Beste antwoord door Annewil NS 23 March 2017, 10:32

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi tonbrand, welkom op het NS Serviceforum!

Je kunt je Voordeelurenabonnement op verschillende manieren opzeggen. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de Klantenservice via 030 - 7515155 (lokaal tarief en 24/7 bereikbaar). Mocht je het graag online willen doen dan kun je via de live chat contact opnemen of via Facebook of Twitter. Telefonisch en via chat wordt je gelijk tijdens het gesprek geholpen met het opzeggen van je abonnement. Ook kun je een mail sturen alleen houd er dan rekening mee dat je mail binnen 5 werkdagen wordt beantwoord en niet gelijk.

Welk email adres kan ik gebruiken?

Badge +3

Welk email adres kan ik gebruiken?

Welkom bij de NS Community!

Ten tijde van dit topic was er nog een (e-mail) contactformulier, maar dat is al lang geleden verdwenen (wegens grote achterstanden in de afhandeling, zei men).

De NS Klantenservice is dus (voor consumenten) niet per e-mail bereikbaar.

Ook ik ben al uren/dagen bezig mijn dalurenabonnement op te zeggen. M’n dag ik naar de knoppen , zó boos ben ik dat dit niet normaal kan. Eerst zoek ik me een ongeluk online , dan móest ik de klantenservice bellen. Daar werd me verteld dat ik een andere klanten service , namelijk van de OV-chipkaarten moest bellen. Nergens een nummer van te vinden , op mijn OV-chipkaart is dat hetzelfde nummer wat ik al gebeld had. Ben ik daar gewoon belogen dan?

Anyway: via NS community zag ik dat ik het per chat kon opzeggen. Daar kreeg ik eerst 5 minuten de virtuele smurf natuurlijk en na lang tussendoor wachten kwam er een goede chat medewerker die het heeft geregeld.  Ik vroeg waarom de antwoorden steeds zo lang duren, blijkt dat die mensen hebben heel veel klanten tegelijk hebben. Studenten die ook nog eens worden uitgemolken?? 
Ik ben vier dagen te laat blijkbaar dus nu moet ik nog een maand door betalen.

Naast m’n vrolijke humeur ben ik ook anderhalf uur van deze zonnige dag kwijt. Schaam jullie beleidsmakers vd NS

Reputatie 7
Badge +3

Ook ik ben al uren/dagen bezig mijn dalurenabonnement op te zeggen. M’n dag ik naar de knoppen , zó boos ben ik dat dit niet normaal kan. Eerst zoek ik me een ongeluk online , dan móest ik de klantenservice bellen. Daar werd me verteld dat ik een andere klanten service , namelijk van de OV-chipkaarten moest bellen. Nergens een nummer van te vinden , op mijn OV-chipkaart is dat hetzelfde nummer wat ik al gebeld had. Ben ik daar gewoon belogen dan?

Anyway: via NS community zag ik dat ik het per chat kon opzeggen. Daar kreeg ik eerst 5 minuten de virtuele smurf natuurlijk en na lang tussendoor wachten kwam er een goede chat medewerker die het heeft geregeld.  Ik vroeg waarom de antwoorden steeds zo lang duren, blijkt dat die mensen hebben heel veel klanten tegelijk hebben. Studenten die ook nog eens worden uitgemolken?? 
Ik ben vier dagen te laat blijkbaar dus nu moet ik nog een maand door betalen.

Naast m’n vrolijke humeur ben ik ook anderhalf uur van deze zonnige dag kwijt. Schaam jullie beleidsmakers vd NS

Als het om dal voordeel op saldo gaat: vergeet deze niet van de kaart af te halen bij een automaat. 

Reageer