Skip to main content

Ik heb mijn abonnement opgezegd en krijg toch een rekening ??

Hoi frankdeuning,

Dat is iets te weinig informatie om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Je kunt de factuur downloaden op Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd.

Als het gaat om een abonnement op saldo, heb je de beëindiging dan ook bevestigd bij een kaartautomaat? Zo niet, dan blijft het abonnement doorlopen.

Mocht je er toch niet uitkomen, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij klantgegevens.


Edit: Wat mrfreeze zegt.

---

Even een vraag en een open deur:

Wat voor abonnement had je?

En staat er in de opzegbevestiging dat je langs de NS automaat moest om het abo te verwijderen van de OV-chipkaart, en zo ja, heb je dat ook gedaan?


Reageer