Ik heb mijn abonnement opgezegd en krijg toch een rekening ??
Hoi frankdeuning,
Dat is iets te weinig informatie om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Je kunt de factuur downloaden op Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd.
Als het gaat om een abonnement op saldo, heb je de beëindiging dan ook bevestigd bij een kaartautomaat? Zo niet, dan blijft het abonnement doorlopen.
Mocht je er toch niet uitkomen, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij klantgegevens.
Edit: Wat mrfreeze zegt.
---
Even een vraag en een open deur:
Wat voor abonnement had je?
En staat er in de opzegbevestiging dat je langs de NS automaat moest om het abo te verwijderen van de OV-chipkaart, en zo ja, heb je dat ook gedaan?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.