Skip to main content

Goededag,

ik ontving dit berichtje van de NS; “Uw abonnement eindigt pas echt als het van de OV-chipkaart is verwijderd. Doe dit uiterlijk 13 januari 2025 bij een NS-kaartautomaat of OV-chipkaart servicepunt”

Nu is het zo dat ik niet in Nederland meer woon, dus kan ik niet naar de NS-kaartautomaat of OV-chipkaart service punt om dit te doen, tenzij jullie er eentje in Melbourne hebben staan. in 2023 had ik heb al opgezegd voor ik naar Melbourne kwam, maar kennelijk is dat niet goed gegaan of heb ik het toen niet correct gedaan.

Hoe kan ik het nu wel definitief beeindigen, de afstand is namelijk bijna 20.000km ?

Met dank en vriendelijke groet.

 

Je kunt het beste teledonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.


MoDe heeft hier gelijk, dit dient opgelost te worden via de klantenservice. Indien je kaart nog niet geblokkeerd is dien je dit ook nog te doen om dit op afstand te beëindigen, dit kan hier doen.


Reageer