beantwoord

opzegging abonnement terugdraaien

  • 5 September 2022
  • 6 reacties
  • 279 Bekeken

Goedeavond

 

ik heb mijn ns abonnement opgezegd maar ik zie dat dit per direct is ik wil dit per 1 oktober. hoe kan dit aangepast worden? Mijn referentienummer is R06_0215348423

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 September 2022, 20:10

Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond christalletje en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Tegenwoordig hebben we niet meer de mogelijkheid om een abonnement op een datum in de toekomst te beëindigen, dit zul je dan op 1 oktober zelf moeten doen. Mogelijk kunnen mijn collega's de beëindiging nog wel ongedaan maken.

Reputatie 7
Badge +3

Goedenavond christalletje en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Tegenwoordig hebben we niet meer de mogelijkheid om een abonnement op een datum in de toekomst te beëindigen, dit zul je dan op 1 oktober zelf moeten doen. Mogelijk kunnen mijn collega's de beëindiging nog wel ongedaan maken.

Geld per direct opzeggen voor alle abonnementen, zowel flex als op saldo?

Ja, tegenwoordig is dat inderdaad het geval. Dal Voordeel reizen op saldo abonnementen werken tegenwoordig ook via het NS Flex systeem qua opzeggingen, het gaat altijd op de dag van aanvraag. De enige uitzondering zal zijn wanneer iemand nog gebruik maakt van een abonnement die nog niet is overgestapt naar NS Flex. Heel af en toe kom ik nog wel eens een klassiek Weekend Vrij tegen bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +1

Kunnen? is dat niet MOETEN-vanwege bedenktijd van 14 dagen na een dgl wijziging?

hallo heb een vraagje

ik heb een weekendvrijabonnement bij jullie besteld

vorige week donderdag 1 sept vandaag 8 sept zou het abonnement ingaan

maar heb nog niets ontvangen

zou graag komend weekend gebruik maken van het abonnement

wat nu??????

Badge +3

hallo heb een vraagje

ik heb een weekendvrijabonnement bij jullie besteld

vorige week donderdag 1 sept vandaag 8 sept zou het abonnement ingaan

maar heb nog niets ontvangen

zou graag komend weekend gebruik maken van het abonnement

wat nu??????

Als je de kaart tegen die tijd nog niet hebt ontvangen kan je enkele dagen vooruit met https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

En anders neem contact op met de Klantenservice voor e-ticket couponcodes, dat zouden dan dagkaartjes moeten zijn (geldig in het weekend) al bestaan die volgens mij niet.

Reageer