Ik heb mijn abonnement stopgezet en dacht dat mijn huidige abonnement door zou lopen tot 7-3-2026. Het was niet de bedoeling om het per direct stop te zetten. Mijn ref.nr. is xx.
Hoe kan dit worden opgelost? Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Gerrit ten Brinke
Beste antwoord door Floor NS
In dat geval is je abonnement nog actief of gewijzigd naar NS Flex Basis (afhankelijk van het soort abonnement dat je hebt) en kan dit simpel weer aangepast worden naar het oude abonnement. Je kunt het beste even contact opnemen met de NS Klantenservice als je twijfelt over welk abonnement je op dit moment hebt.
Hi Gerrit ten Brinke! Welkom bij de NS Community. Dit betreft een openbaar platform waar reizigers elkaar kunnen informeren en adviseren.
Heb je de aangevraagde beëindiging ook al geactiveerd bij de NS kaartautomaat of OV-chipkaart automaat? En had je een NS Flex abonnement of een abonnement waarbij je met het saldo van de OV-chipkaart reist. Een geactiveerde beëindiging kan niet worden geannuleerd, maar het abonnement kan vast opnieuw besteld worden als we het abonnement dat je had nog steeds aanbieden. Hier vind je welke abonnementen er besteld kunnen worden.
In dat geval is je abonnement nog actief of gewijzigd naar NS Flex Basis (afhankelijk van het soort abonnement dat je hebt) en kan dit simpel weer aangepast worden naar het oude abonnement. Je kunt het beste even contact opnemen met de NS Klantenservice als je twijfelt over welk abonnement je op dit moment hebt.
Mogelijk gaat het om een jaarabonnement op saldo, gezien meneer aangegeeft dat hij dacht dat het huidige abonnement door zou lopen tot maart volgend jaar. In dat geval vervalt de opzegging als deze na een maand nog niet opgehaald is en loopt het abonnement gewoon door zolang de opzegging niet binnen deze maand wordt opgehaald.
Als het inderdaad om een saldo abonnement gaat, de opzegging niet ophalen bij een automaat en opnieuw opzeggen (en ophalen) op het moment dat het abonnement niet meer nodig is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.