Ik heb al jaren ( >10 jaar) een NS abonnement. Bij aanschaf (ergens rond 2010) gaf deze kaart een korting van 40 % na 09.00 s’ochtends. Dus ook in de avondspits.
Na een aantal jaar werd deze kaart niet meer verkocht, maar ik plaats daarvan een kaart waarmee je in de avondspits nogmaar 20 % korting kreeg.
Ik kreeg destijds bericht van de NS dat mijn kaart onder de oude voorwaarden bleef dorogaan.
De reden dat ik deze kaart nooit meer opgezegd heb.
Inmiddels is het DALvoordeel abonnement weer verandert en krijg je als je in de avondspits incheckt geen korting meer.
Bij mijn weten heb ik nooit van de NS bericht gehad dat mijn abonnementsvoorwaarden zouden wijzigen. Ik zag nu echter in mijn reishistorie dat er in de avondspits geen korting meer gegeven wordt, maar het volle tarief gerekend wordt.
Ik heb geprobeerd om hier telefonsiche informatie over te krijgen, maar er zijn geen medewerkers beschikbaar die hier iets zinnigs over kunnen zeggen.
De mensen die ik aan de lijn krijg weten iets over de huidige abonnementen en zeggen digen als ik werk hier pas 1 maand en ze weten niets over wanneer deze verandering dan zou zijn ingetreden.
Erg vervelend, ik was in de veronderstelling nog steeds op de oude voorwaarden ( 40% na 09.00) te reizen).