Ik wil vandaag een nieuw abonnement kopen (weekend vrij met de 40% korting erbij als dat relevant is) en wou dit koppelen aan een nieuwe OV kaart. Je krijgt hier de optie om een nieuwe kaart aan te vragen met een foto of je abonnement te koppelen aan een oude kaart. Het probleem is alleen dat ik deze voor de 27e nodig heb maar de nieuwe pas binnen kan komen op de 30e. Mijn enige optie die over blijft is om mijn abonnement te koppelen aan mijn oude OV-kaart die binnenkort verloopt. (01-12-2024) en heb geen zin om voor een nieuwe OV kaart te betalen. Hoe kan ik straks een vervangende OV kaart aanvragen zodat mijn foto erop staat en hij niet verloopt wanneer ik deze nodig heb?
Antwoord
Oude OV-kaart verliopt bijna, hoe vernieuw ik straks mijn kaart?
Beste antwoord door Momo
Volgens mij kan je op een kaart die binnen 2 maanden verloopt geen abonnementen meer aanvragen (zelfs geen gratis Kids Vrij) maar 01-12-2024 is nog lang niet dus gewoon proberen als je het 27-09 nodig hebt.
Volgens een antwoord in een eerder topic moet een kaart nog minimaal 8 weken geldig zijn. Dat zou nu dus nog moeten lukken.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.