Oude rekeningnummer

  • 6 November 2023
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hallo, 

Ik heb altijd dalvoordeel abonnement gehad, nu is er geld gestort op mijn oude rekeningnummer en ik zie dat het reizen op saldo is, mijn ov chipkaart is ook verlopen in juni maar daar kwam ik later achter, en nu


3 reacties

Badge +3

Als u het rekeningnummer wilt wijzigen waar de abonnementskosten van Dal Voordeel van worden afgeschreven, dan gaat u in Mijn NS (de website, niet de app) naar Mijn producten en kiest u voor Wijzig bankgegevens.

Om een vervangende OV-chipkaart te regelen (waar uw abonnement ook al op staat), gaat u op www.ov-chipkaart.nl naar (Bijna) verlopen kaart vernieuwen. Dit staat links in het midden op de pagina, onder “Direct regelen".

Beste, 

Wat u nu uitlegt heb ik allemaal al gedaan en ik kan het niet wijzigen want ik zie niks waar staat bankrekening wijzigen. 

Mijn kaart vernieuwen lukt ook niet, heeft het te maken omdat de kaart al verlopen is in juni 2023.

 

Badge +3

Misschien lukt het wijzigen van het rekeningnummer niet omdat de kaart verlopen is.

Ik raad u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer