beantwoord

Oude Voordeelurenkaart

  • 27 September 2022
  • 7 reacties
  • 381 Bekeken

Wij hebben een voordeelurenkaart, met keuzedagen. Dit abonnement is al járen niet meer te krijgen. Vroeger waren die keuzedagen gratis, nu niet meer. Vroeger kon je de hele dag ná 9 uur reizen, nu niet meer.

Maar gaan er met de nieuwe productvoorwaarden nu óók de keuzedagen er nog af???

Met al die verschillende namen en termen die er gebruiktworden in jullie email is het mij niet meer duidelijk. 

Ook op het pasje zelf staat het niet.

Mocht het inderdaad zo zijn, dan betekent dat voor ons waarschijnlijk Einde Abonnement. 

Ik hoor het graag terug.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 September 2022, 13:56

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag krijgereensikvan en welkom bij de NS Community.

Keuzedagen zullen (nog) niet verdwijnen. Enkel als je gebruikt maakt(e) van een Altijd Voordeel abonnement, dan zullen de Keuzedagen worden beëindigd per 1 oktober. Wat ik begrijp heb jij een Dal Voordeel abonnement en daarbij zullen de Keuzedagen voorlopig gewoon beschikbaar blijven.

Reputatie 7
Badge +3

Ik begin inmiddels wel nieuwsgierig te worden naar de tekst van die e-mail. Die roept blijkbaar meer vragen op dan het beantwoordt.

Reputatie 7
Badge +3

Ik begin inmiddels wel nieuwsgierig te worden naar de tekst van die e-mail. Die roept blijkbaar meer vragen op dan het beantwoordt.

Die tekst heeft @Henk_NL in een ander topic over keuzedagen gezet.

WAAR kan ik dan de officiële naam van mijn abonnement vinden?

Kan ik het nakijken....

Reputatie 7
Badge +3

WAAR kan ik dan de officiële naam van mijn abonnement vinden?

Kan ik het nakijken....

Jouwe Voordeeluren-abonnement bestaat niet meer en heet sinds 1-1-2022 Dal voordeel.  Bij Dal voordeel op saldo kun je nog steeds keuzedagen bestellen.

Bij het Altijd voordeelabonnement stoppen de keuzedagen.

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik begin inmiddels wel nieuwsgierig te worden naar de tekst van die e-mail. Die roept blijkbaar meer vragen op dan het beantwoordt.

Die tekst heeft @Henk_NL in een ander topic over keuzedagen gezet.

Zie:

Dit kun je terugvinden in je Mijn NS account. Het Voordeelurenabonnement is overgegaan in het Dal Voordeel abonnement, dus ik ben er 99% zeker van dat jij tegenwoordig ook een Dal Voordeel abonnement hebt.

Reageer