beantwoord

ov abonnement opzeggen

  • 28 May 2022
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Hallo,

Ik heb van jullie een dal uren abonnement, maar tegelijkertijd verliep mijn pasje en is het abonnement op het nummer van een ander niet bestaande ov chipkaart.

Nu heb ik de kosten betaald, maar heb ik geen mogelijkheid van het abbo gebruik te maken. Ook zie ik het abbo niet op mijn.ns staan.

Ben er inmiddels wel klaar mee en wil per direct mijn dal uren abonnement opzeggen. Hoe kan ik dat doen als het op een of andere manier niet op mijn.ns staat weergegeven?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Wouter Koster

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 28 May 2022, 13:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo,

Ik heb van jullie een dal uren abonnement, maar tegelijkertijd verliep mijn pasje en is het abonnement op het nummer van een ander niet bestaande ov chipkaart.

Nu heb ik de kosten betaald, maar heb ik geen mogelijkheid van het abbo gebruik te maken. Ook zie ik het abbo niet op mijn.ns staan.

Ben er inmiddels wel klaar mee en wil per direct mijn dal uren abonnement opzeggen. Hoe kan ik dat doen als het op een of andere manier niet op mijn.ns staat weergegeven?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Wouter Koster

 

je kan beste even bellen met de klantenservice zij kunnen hier bij jouw veder helpen met oplossing 

Reputatie 7
Badge +1

Neem hiervoor even rechtstreeks contact op met de klantenservice.

Die kunnen even meekijken met wat er is misgegaan, en eventueel helpen bij het opzeggen.

Reageer