Skip to main content
Antwoord

OV Chipkaart nog niet ontvangen abonnement is wel al ingegaan

  • November 22, 2022
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Vorige week NS abonnement aangevraagd die maandag 21 zou starten.

Tot heden nog geen OV Chipkaart gekregen. Bij navragen, verwacht pas morgen in huis.

Moet dus met een anonieme kaart extra kosten maken die met het abonnement niet nodig was. Hoe krijgen we dit terug.

Beste antwoord door Tjan

Goedemiddag Andre,

 

ik verwijs je even door naar een sticky van De NS 

 

Voor de kosten die je nu zou maken, zou ik even de Klantenservice bellen.

2 reacties

Tjan
  • Reisleider*
  • Antwoord
  • November 22, 2022

Goedemiddag Andre,

 

ik verwijs je even door naar een sticky van De NS 

 

Voor de kosten die je nu zou maken, zou ik even de Klantenservice bellen.


Tjan
  • Reisleider*
  • November 22, 2022

Oh mijn excuses, ik zie volgens mij dat het tegenwoordig ook via OV Chipkaart site zelf kan.

 

Ik raad je aan om het anders eerst even hier te proberen?