Skip to main content

Hallo!

 

Ik ben zojuist mijn ov-chipkaart verloren in de trein. IK kan helaas niet mijn ov kaart blokkeren, omdat ik niet kan inloggen op ov-chipkaart.nl (gebruikersnaam/wachtwoord vergeten + einddatum van de kaart kan ik nergens vinden + emails komen niet binnen).

Ik heb momenteel ook een NS flex abonnement.   

De service desk is niet bereikbaar momenteel. Wat kan ik doen?

 

Welkom bj de NS Community!

Als blokkeren (en vervangen voor 11 euro) via OV-chipkaart https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chipkaart-blokkeren-en-vervangen niet lukt…

NS is 24 uur bereikbaar via 030 751 5155 en kan je aan de einddatum van je kaart helpen.

Kies daar vooral niet voor ov-chipkaart (keuzemenu 3) want die zijn in het weekend alleen bereikbaar van 10:00-16:00 (mag ook via 0900 0980).

Kies 4 dus, bij bellen met 030 751 5155


Reageer