Skip to main content
Antwoord

OV fiets abbonement

  • July 8, 2022
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

OV fiets abbonement afsluiten lukt niet. Iedere keer bij de betaalpagina krijg ik een melding dat er al een opdracht klaar staat. Vervolgens kan ik die nergens vinden, of verwijderen. Dus ik kan niet afrekenen…

heb al cookies verwijderd, ander device geprobeerd, nieuw account aangemaakt maar overal blijft de melding komen. 

Beste antwoord door Maxime NS

Goedenavond AukjeD, welkom op de NS Community. 

 

Wat vervelend dat het bestellen telkens niet lukt. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Als er een oud product je bestelling in de weg staat, dan kunnen ze intern een melding doorzetten om dit op te lossen, of is het misschien sneller om OV-fiets op een nieuwe kaart te bestellen. Als je NS Flex hebt, dan heb je overigens al automatisch OV-fiets. 

2 reacties

Maxime NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 8, 2022

Goedenavond AukjeD, welkom op de NS Community. 

 

Wat vervelend dat het bestellen telkens niet lukt. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Als er een oud product je bestelling in de weg staat, dan kunnen ze intern een melding doorzetten om dit op te lossen, of is het misschien sneller om OV-fiets op een nieuwe kaart te bestellen. Als je NS Flex hebt, dan heb je overigens al automatisch OV-fiets. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • July 8, 2022

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex hebt is OV-fiets inbegrepen, maar dan zou je een andere melding moeten krijgen volgens mij (kan niet gecombineerd worden met uw huidige abonnement).

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook) om uit te zoeken welke bestelling er in de weg zit.

Edit: @Maxime NS was me voor.