beantwoord

ov kaart nieuw abonnement niet klaargezet

  • 19 June 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Een pasr weken geleden wilde ik mijn abonnement omzetten van 67,- naar een flex van 5,-. Mailtje gekregen dat bij een automaat het product opgehaald kon worden. Het staat er gewoon niet én het oude abonnementsbedrag is afgeschreven. Waar gaat de NS heen met geen service balie meer op het station en dit soort fouten? We leven in een tijd waarin steeds meer mensen duurzamere keuze maken. Dat zou een gouden tijd voor het OV en de NS kunnen zijn. Maar wat doet de NS? Die faalt echt keer op keer. Met deze administratie maar ook met de reizen. Vorige week twee keer naar Harlingen vanuit Deventer. Ik heb beide keren een dag over gedaan. Echt waardeloos. Hou me ten goede, ik sta in het leven als een positivo, maar hier ben ik helemaal klaar mee. Wil je de klantenservice bereiken sta je lang in de wacht en vaak inadequaat personeel. Echt, armoede troef in een wereld vol mogelijkheden. 
Ik zit nu in de trein van Deventer baar Arnhem en betaal 21,-. De auto is goedkoper. 

icon

Beste antwoord door MoDe 19 June 2023, 12:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Goedendag en welkom hier.

Wat bedoel je met enkele weken? Wanneer je een abonnement opzegt moet deze binnen 4 weken van de kaart gehaald worden bij de kaartautomaat, anders blijft het abonnement doorlopen.

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen lijken waarom er niets klaarstond en het abonnement eventueel opnieuw opzeggen.

Reageer