beantwoord

ov kaart nog niet bezorgd maar abonnement is wel geactiveerd hoe kan ik gebruik maken van de korting?

  • 30 June 2023
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Vorige week heb ik ns abonnement gekocht welke op 28 juni ingegaan is, alleen heb ik de kaart nog niet ontvangen. Ik heb ovkaart gebeld en die geven aan dat NS pas op 28 juni de gegevens heeft doorgestuurd en zij de kaart aan postnl hebben gegeven om te laten bezorgen maar aangezien ik hem nog niet heb zal ik deze niet voor dinsdag krijgen.

Hoe kan ik met de korting van mijn abonnement reizen zonder kaart?

Ik zie een kaart nummer onder mijn ns in de app maar daar staat niet bij wat voor abonnement het is, alleen bedrag wat betaald is.

Kan ik een kaartje met korting kopen en dit laten zien als ik dit weekend reis?

Mvg Alice

icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 June 2023, 17:05

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Alicev en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je de kaart nog niet hebt ontvangen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dan codes geven zodat je e-tickets met korting kan kopen.

Badge +3

Overigens kun je in de app niet zien wat voor abonnement je hebt (afgezien van het kostentellertje), zie daarvoor de Mijn NS website.

Edit: inmiddels is je abonnement wel zichtbaar in de NS app.

Dal vrij abonnement gekocht alweer ruim een week geleden. Abonnement gaat volgens de admin een week later per vrijdag 5 april in en ik betaal dan ook, maar het is bijna maandag 7 april en ik heb nog steeds niets ontvangen. Coupon code zijn ook maar gedoe. Waarom wordt een belofte gedaan met een datum als die datum niet gehaald gaat worden? Heel vervelend dit en telkens in- en uitchecken met je pinpas heeft nog steeds kinderziektes - je blijft maar online zoeken naar hoe je (onterecht afgeschreven) bedragen kunt terughalen en couponcodes als pleister voor een pas die te laat wordt verzonden. 

Badge +3

Als het abonnement 5 april in ging zal het om een nieuwe ov-chipkaart gaan. Die worden geproduceerd door Translink/OV-chipkaart.

Je zou contact op kunnen nemen via 0900-0980 (of 030 751 5155 optie 3) om na te vragen waar je kaart blijft, maar ik vermoed dat hij dinsdag komt (geen postbezorging op zondag en maandag, en zaterdag vaak ook niet).

Reageer